Tema: Re: HDD Pasirinkimas
Autorius: Remigijus
Data: 2016-09-12 10:22:04
Labas rytas, iš kur gi tokios žinios :D

	From a very basic standpoint, the two model lines are essentially the
same. The main difference we want to point out here is the price.

Iš tikro tai jie skiriasi tik tuom kad greenai neturi TLER featuro (
kuris man nereikalingas) and 3D Active Balance Plus is really just WD's
way of saying that the motor and platters are all balanced within a
certain tolerance to ensure that vibration is kept to a minimum. In
fact, it would probably be more accurate to classify 3D Active Balance
Plus as a form of vibration dampening instead of vibration protection.

ir aišku pagrindinis nustatymas yra galvų parkavimo laikas green 8s ,o
red 300, kuris išsitaiso wdidle programa. Šiaip tai red kainų lygyje man
wd firma išvis pasidaro nebeįdomi, geriau jau HGST pirkčiau.