Tema: Re: dell 7559
Autorius: MRT
Data: 2016-09-05 10:33:10
> Paieškos pakrypo žaislų pusėn kai pradėjau žvalgytis gero ekrano.
> Man svarbu vaizdo kokybė, juodo/bato kontrastai, atspalviai, pustoniai t.t..
> Maniau taip vabank pataikysiu ant gero displejaus. Visgi nelabai gavosi..gal jūs žinote pas ką dabar ekranai geri?

Jei tik ekrano IPS'inio .. ir tarkim padoresnes klases, tai dar Thinkpad'ai yra..

kazkiek Copy/Paste:

http://www.skytech.lt/20ev000tms-lenovo-thinkpad-e560-20ev000tms-156-fhd-intel-core-i56200u-8gb-192gb--p-311377.html
http://www.skytech.lt/20f10029mh-lenovo-thinkpad-l560-20f10029mh-156-fhdintel-core-i56200u8gb256gb-sat-p-314558.html

Prisiminus, kad ekranai geresni Probook 470 G3 (o 450'tukai eina su standartiniais TN'ais):
http://www.skytech.lt/w4p79eaabb-probook-470-amd-radeon-2gb-i56200u-173-fhd-uwva-8gb-ddr4-256gb-tlc-w7-p-317660.html
Kiek virsija kaina, bet jame:
17.3 FHD UWVA << Ultra wide viewing angles
Tik tarkim Radeon'as perteklinis, bet jis silpnas, tai gal neiskeps.

So finale lieka Thinkpad E560 arba L560 arba Probook 470 G3.
http://psref.lenovo.com/Detail/ThinkPad_E560?M=20EV000T%2B%2B
http://psref.lenovo.com/Detail/ThinkPad_L560?M=20F10029%2B%2B
Abu su IPS ekranais. Garantija 12men [?] papildoma uz $.
L560 turi M.2 (ir SSD jo butent ta plokstele), E560 - tik 2.5" kaip HDD.
Realiai gal nera labai didelio skirtumo, kad be M.2
L560 laikomas "aukstesnes serijos", bet vi vien tokia +/-.

Review:
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-E560-Core-i3-HD-Notebook-Review.168407.0.html
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-E560-Core-i7-Radeon-R7-M370-Notebook-Review.155741.0.html
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-L560-Core-i5-HDD-Notebook-Review.166159.0.html
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-L560-Core-i5-HDD-Notebook-Review.166159.0.html
http://www.notebookcheck.net/HP-ProBook-470-G3-Core-i7-6500U-Radeon-R7-M340-Notebook-Review.155142.0.html

Kai kas visai megsta tokius bajerius kaip pas L560
(tarkim nuo dulkiu pravalyt, kad matkes nereiktu lupt):
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_wartungsklappe_offen_7ddcf6b431.jpg