Tema: Re: patarkit dël neðiojamo pc
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-28 23:38:45
Tai va kaip tik ta karštoji zona ir kabina hardo kraštą.
HDD pats iš savęs kaista, oro cirkuliacijos toje vietoje nulis, pašonėj pečiukas - rezultate HDD "darbinė" temperatūra taip +/- 60 laipsnių būna - ne vieną jau tokį pastipusį keitęs (ir tikrai temperatūra ne paskutinė priežastis santykinai greitos mirties būna), mano matytas rekordas, anot SMART'o, ar tik ne 72 laipsniai užfiksuoti buvo.

O apie tokius aparatus aš tai sakyčiau ne kompromisų, o nesąmonių kratinys, tavo pasiūlytas ITX'inis variantas vienareikšmiškai teisingesnis, jei jau taip visai pzdc su vieta (ką aš sunkiai kažkodėl įsivaizduoju, čia nebent ant taburetės tamsiake ar parašoj "dirbt" reikia, arba kaip čia kažkas neseniai skundėsi, kad boba liepė kiek ten, ne ilgesnį kaip 80cm, stalą nusipirkt darbui). Padoraus dydžio moniko pagrindas su belaide klava užima ant stalo ploto ne daugiau nei notebookas, patį kompą, jei ant stalo vietos nėra, galima ar po stalu numest ar net, ypač tokį mažiuką, prisabačint po stalviršiu.
Nu bet tiek to, kas ką nori, tegu ir perka, aš tokių daiktų paprastai net nekomentuoju, kažkaip tik užkliuvo tas pastebėjimas apie toliau nuo CPU esantį akumą - šita detalė vabšče tokiem daiktam px, duodi biškį apkrovos ir visas iščiulpiamas per 1,5-2 valandas max, be rozetės paliubomu neišgyvensi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/