Tema: Re: 2TB išorinis hdd ?
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-13 00:28:06
Kadangi HDD patikimumas yra tik statistinis dydis, praktiškai nieko nepasakantis apie kiekvieną atskirai paimtą egzempliorių, tai mano patarima būtų - imk pigiausią, kuris turi 3 metų garantiją. Gedimo atveju duomenų praradimo nebus (HDD gi perki backupams, tai pirminė kopija liks), o pats diskas ilgiau galės būti pakeistas nemokamai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/