Tema: Re: Online topologijos ups?
Autorius: Dovydas
Data: 2016-06-09 15:47:33
dar socomec buna sutinku, irgi veikia.

mano patirtis su ups labai ribota, nes zaidziu su ta iranga, kuria jie
maitina. ups tiesiog ijungiu ir pamirstu, tai nelabai ka galiu pasakyt apart
kad veikia ir kad nebuna apie juos nusiskundimu is uzsakovo.

"fenix@w"  parašė naujienų news:njbmga$fd1$1@trimpas.omnitel.net...

2016.06.09 15:03, Dovydas rašė:
> pats asmeniskai ijunges esu kokias kelias desimtis nuo kokiu 2011m, tai
> apie situos tikrai zinociau, jei butu durniave. na buvo keli uzdurniave,
> bet per pirmas dienas/savaites nuo ijungimo - islindo kazkoks brokas.
>
> be to kolegos rain projekte yra turbut simtais ju pristate, bet irgi
> negirdejau kazko blogo.

aciu, naudinga info. su kokiais dar esi susidures geraja ir blogaja
prasme? (kalbame apie 1000-3000VA, ne darbo vietoms saugoti)