Tema: Re: UPS klausimas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-08 09:49:26
2016.06.08 09:46, Dainiushas rašė:
> laptopas serveriukui? :)

cituoju "yra kompiuteriukas, kuris toks kaip ir buhalterinis serveriukas"

speciau yra darbo vieta, prie kurioje esanciu duomenu/programos jungiasi
kita buhaltere, gal kelios. jeigu tas daiktas yra serveriukas kaip
isivaizduoja aityšnikai, t.y. sena nuciupineta deze su uzrasu IBM arba
kitos jau nebegaminancios servu imones tuomet tik ups.