Tema: Re: Sustojo pelė...
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-06-04 15:53:55
http://www.acme.eu/lt-lt/produktai/peles/optine-pele-acme-ms12-ergonomic-mouse
pasiemiau tokia :D akcija maximoje buvo tai kainavo 3.5€, man kaip tik limpa
prie rankos jin, ir soniniai mygtukai vietoje tinkamoje, DPI geras,
netraska, nebraska, patogiai rankoje guli, puikiai valdos, aisku nezinau
kiek tarnaus ilgai...bet kai kainuoja tiek kiek cigareciu pakelis :D tai
nesuki del to smegenu