Tema: Re: Palūžo pelė
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-03 19:33:22
ejs rašė:

> nepakaktų. Dažniausiai skyla viena kontaktinės spyruoklės pusė.

Liaudies patirtis byloja, kad bent keliems mėn. padeda wd40...

> toks didelis ir tiki pasakomis. Arba velniop garantiją ir
> susiremontuoji, arba keiti pagal garantiją.

Gražiai neišardysi, o garantijos prarasti tikrai nesinori (kas žino, gal
po metų ir kas rimčiau pages). Tai va ir skauda galva (ir kojos kenčia
iki garantinio trenktis į kitą miesto galą), kaip dideliam už mažą reikalą.

> globalizacija.
> Aš savo M570'ai perlitavau iš kažkokios senos PS/2. Puikiai dirba jau ko
> gero trečius metus.

Nė kiek nenuostabu, nes ir su pigiausiomis pelėmis tokių šūdniekinių
fintų iki šiol tikėdavausi po 3-5 metų drožimo...
Bet dar reikia tokį surasti ar jie daugmaž standartiniai?