Tema: Re: Ka imti renderinimui?
Autorius: anon@work
Data: 2016-06-02 12:30:34
Programa senoka, kurejas bankrutavo 2006 metais, tada apie šiandieninius
procesorius niekas nenumanė. GPU renderinimas programoje nepalaikomas, taigi
viskas remiasi tik į dalį RAM - CPU. Analogų šiuolaikinių programai, bent
jau mano žiniomis nėra - autorius Ken Musgrave buvo ir yra vienas iš
matematikos geniju, bet apleido programos kūrimą. Jei žiuret i procų
niuansus - 5820K turi dviem branduoliais daugiau (6 core, su
Hyperthreading - 12), kešo irgi daugiau - 15M prieš 8M. Bet teko skaityti
kad branduolio našumai  pas abu procus panašūs, ir va čia yra kabliukas.
Kainų skirtumas  gana didelis.

"fenix@w"  wrote in message news:niosu8$e5f$1@trimpas.omnitel.net...

2016.06.02 11:49, anon@work rašė:
> Turiu programą Mojoworld 3.1, kuri ant procesoriaus renderina
> skaitmeninius peizažus. Dabar turimas procesorius I5-2500K, nors ir
> paspartintas iki 4,5 Ghz, jau nebetenkina - normaliam vaizdui
> sugeneruoti 4 branduoliais reikia apie 8-12 val. Renderinimui tiktų
> I7-5820K (LGA  2011)  arba I7-6700K (LGA 1151). Tai dabar negaliu
> pasirinkti, kaip tas asilas tarp dviejų šieno kupetų. Abu procai palaiko
> DDR4, bet 6700K mačiau tik iki 2133 dažnio, 5820 ant kai kuriu motinų -
> iki 3333. Benčai daugumas inete žaidiminiai, apie skaičiavimo pajegumus
> [...]

renderinimo bibliotekos manualai nieko neraso? gali but, kad yra koks
nors featuras pas 6xxx ko neturi 5xxx arba netgi i koki xeon E3 v5 ziuret
gal yra ir koks gpu rendering?