Tema: Re: HDMI klausimeliai
Autorius: MRT
Data: 2016-05-31 10:36:44

> pirmam poste buvo paminetas Liregus HDMI lizdas - klausimas labiau tame,
> ar tas lizdas neuzmus hdmi signalo

Ta Liregus HDMI lizda sukritikavo, siulo kazkoki lovi sienoje ..
Mano ideja, kad bus lovys-in ir lovys out.. ten _galbut_ deretu IP44 rozete..
Uzdaromam dangtelyje prasipjauni tik tokia skyle, kad pravestas kistukas islistu..

Toks variantas tau sutaupo du sujungimus ir sakyciai gan slykstu HDMI laido,
kuris sienoj sumontuotas, pajungima prie paciu rozeciu.. kontaktu ten nemazai..
Nebent egzistuotu kazkoks "gamyklinis Liregus HDMI laidas", kurio galuose
butu uzdeti antgaliai, tinkantys ju rozetems. Is kitos puses kaip su atstumais.
Juk nebus gamyklinio su antgaliais 1,89 metro..

Jei siena butu koks gipsas, o uz jos gali bet kaip suvynioti kokia gyvate,
tai galima butu mastyt apie kazkokio gamyklinio HDMI_Female-Female
lizdu sumontavima vietoj originaliuju Liregus HDMI rozetes lizdu..