Tema: Re: Magnetola uz kila kavos pupu
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-31 18:28:56
Paprastai ir aiškiai - už dyką, ir dar jei pakeliui bus, paimčiau ir aš
ir daug kas, net žinau kam padovanočiau kas dar su kasetniku važinėja..
Bet specialiai važiuot ir dar stot kavos pupų į parduotuvę - gaunas
neverta.

Čia nieko asmeniško ir įžeidžiančio nepriimk, tiesiog taip būna.. O vat
jei prireiks čia ir dabar, staiga ir 30€ piniginėj per daug pasidaro,
skelbimuose.. Didelė rinkos dalis tokiem daiktam atkrenta dar ir todėl,
kad daug kas mašinose gamyklines radijas turi.