Tema: Re: Jamkit patogią taburetę prie PC!
Autorius: Exo
Data: 2017-07-17 15:14:33
Ne šitas tai nesireguliuoja, bet kadangi reguliuojasi pats atlošas tai
kaip ir nereikia kad sėdimoji dalis reguliuotųsi (bent jau man taip
pasirodė), nes natūraliai gaunasi, kad jei nori sėdėti tiesiai, ji
trumpesnė, o kuo labiau atsiloši, tuo ji labiau gilėja.... Na ir aišku
gali arba suptis arba fiksuota pozicija...

Exo