Tema: Re: TV Panasonic TX-55AS650e
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-13 18:09:38
Aš Anglijoje pirkau televizorių, kaip man jį pervežti į Lietuvą be dėžės?
Kiekvienas žiūri savo situacijos. Man dėžės reikalingos, todėl jas ir
saugau.

"70005"  parašė naujienų

On Wed, 12 Jul 2017 11:03:55 +0200, "Saulius74901"
<saulius74901TRINTI@gmail.com> wrote:
>Nu kad ir dėžę reik surast kur saugot kelis metus

Apie dėžes:) Vakar kaip tik sulaužiau 2008 m. pirkto Sony dėžę,
išmesiu makulatūron. Išsaugojau ir panaudojau per 6 kraustymusis,
įskaitant kelis tarptautinius, bet ką tik šviežiai įsikraustęs
nutariau, kad senukui TV per daug garbės, kad toliau saugočiau dėžę.
Juolab kad ir planuoju neužilgo apgreidą, o ten bus dar didesnė
dėžė:)