Tema: Re: UPS, Fedex, DHL muitines mokesciai
Autorius: rycius
Data: 2017-06-29 10:34:13
Ne siuntejai pasiima, o muitines tarpininkai. Jei gerai pamenu tai jie
imdavo ~100-120lt., nenustebciau kai siais laikais jie lups ~40-50eur.

Jei pradesi pats zaisti su muitines popieriais, tai tave prades visi
(tiek siuntejai tiek muitines tarpininkai) gazdinti kad reikes papildomai
susimoketi uz prekiu laikyma muitineje. As pora kartu is principo pats
atlikinejau visas proceduras ir niekas ten nieko susimoketi neprase.
Aisku perkant uz 1.5k manau neverta to daryti, mano atveju buvo prekes
kuriu verte 50-60eur...

Jei prekems taikomas 0% muitas, tai beliks susimoketi 21% PVM'o nuo
prekiu vertes + siuntimo kainos ir uz muitines tarpininko paslaugas.