Tema: Re: aliexpress daiktu grazinimas, yra prasme?
Autorius: bambukas
Data: 2017-06-14 19:46:09
na tipo registruotu siuntiniu (siuntinio registracija pries pora metu
kainuodavo  gal 7? ar daugiau litu) jei siuntimas atgal vertas pagalvok
siunciau atgal pora siuntiniu- kaina tipo 120$- 170$ tai nu ka ash zinau -
ipokuok normaliai- pislius, lauk... pasiisms siuntini kiek imanoma
veliausiai... bet atidave babkes plius sakau davai damokesiu duok geresni
daikta, tai tipo pagalvosiu....
po poros savaiciu sako damokek- damokejau gavau geresni daikta tais
laikais...
ai kai zmonemis zmoniskai tai ir zmones zmoniskai.... , bet kantrybes
reikia....

"Vinus"  parašė naujienų news:ohrlvo$j0f$1@trimpas.omnitel.net...

On 14/06/2017 18:23, android wrote:
> "Vinus" <neturiuirneturesiu@gmail.com> wrote
>

> Tai paklausk pas ali, bet manau kad issiusti per 9, nes nerealu kad nueitu
> per savaite.
>
> o del prasmes tai kodel tu to musu klausi?
> vienam prasme 1e, kitam tik nuo 100e, aplinkybes ir smones skirtingi
tai pas ali  ner kaip paklaust. visur kreipia i paruostus klausimus
atsakymus. Buvau rades ale tipo online chat'ta, bet ten irgi automatas,
nieko nesupranta.

"You now have an agreement with the seller to resolve the dispute. You
must return your order (with tracking details) within 9 calendar days 18
hour 20 minute 26 second  If you fail to return your order within this
deadline, your payment will be released to the seller."