Tema: Re: Ar jum neskambineja "makleriai" is uzsienietisku numeriu?
Autorius: useris
Data: 2017-06-07 16:24:34
Skambina ir man, numerį rodo UK, kalba rusiškai.
Kartą skambino mergina, apsimečiau, kad rusiškai nemoku ir angliskai
kalbėjau, tai ji porą žodžių temokėjo ir pokalbis baigėsi.

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Dažniausiai tai buna LV arba UK, bet kartais ir LT numeriai.
Kalba rusiškai ir siūlo investuoti. Sustabdyti bazaro neįmanoma, numerio
blokavimas nepadeda, nes vis kinta.
Pas man blackliste jau minimum 7 numeriai. Bet vistiek per pusmetį bent
vieno naujo susilaukiu.
Gerai, kad Xiaomis man rodo valstybę, tai aš net nekeliu. Vistiek nervina.