Tema: Re: Kamera racijos ziuronai akiniai
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-06 10:34:33
Tos pmr racijos mieste geriau uz nesiojama cb traukia, ju skvarba
 didesne, (traukia tarp namu iki puskilimetrio, kazkiek net
 patalpu viduje)  bet batarkes kokios butu kelioms valandoms
 naudojimo, budejimo rezimu seda neprasciau nei siuntimo.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/