Tema: Re: Sofkutė dovanų
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-04 15:21:53
1. Išsiplauk srėbtuvę
2. Niekas iš tavęs neprašo alaus ir tau asmeniškai nieko nesiūlo
3. Man px kas ko prašo kokiose ten tavo snukiaknygėse ar veganų forumuose
4. Už dyką aš ir pats galiu į kiemą išnešt, pasiims kam reikia ir man net
vargintis dėkojant nereikės :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"mantas" <mantas@man.tas> wrote in message
"MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message:

> Neblogas damage :) .. Sofkiu naikintoju fotke imesk :D ..

sitas lochas praso alaus uz visiskai supista daikta.
Tokius fb Atiduotuve ar Freegan grupsuose visiskai sveikus atiduoda veltui,
padeda isnesti, pakrauti ir dar dekoja kad paimi. Be jokiu alu
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/