Tema: Re: USB testeris "Baltas daktaras"
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-29 14:08:16
Svarbu ne tiek ka rodo, o ka rodo lyginant
su "etaloniniu"
 pamatuoju visus laidus ir matos kuris geriausias, ta naudoju
 daugiausia sroves reikalaujantiem irenginiams, likusius visokiom
 bt ausinem, ar maziau reikliems irenginiams kraut. Pakrauna visi,
 bet pvz mano phabletas (phone-tablet) jei pajungiu kaip
 navigatoriu issikrauna greiciau nei kraunasi jei laidas prastas,
 jam labiausiai reikia kokybisko laido.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----