Tema: Re: 55" TV
Autorius: Exx
Data: 2017-03-24 13:30:06
On 2017.03.24 12:36, LB wrote:
> turint omeny, kad 90 proc laiko jame sukasi nekazkokios kokybes produkcija iš išorinio HDD, daugiau kaip 600 eurų verta išleist TV?
> Kas šiandie nustebino - tai Topo centro konsultanto paaiškinimas, kad "visi jie daugiau 2 metų netarnauja"
> Iš tikro taip, ar bandymas prastumt dtaudimą?
> Žodžiu, pasidalinkite įžvalgomis, kolegos.

vaikui kaledoms dovanu nusprendziau nupirkti ausinukus, tai topocentre
uzklausiau, kurie "laiko", tai ramiu veidu paaiskino, kad ausinukai visi
daugiau 1 men nelaiko - vistiek nuluzta laidai, bet yra gera naujiena -
jie tvarko nemokamai, tik cekio neismest reikia ir atnest jiems.
Nupirkau kazkokiu uz 40 Eur, nu kiek cia praejo, nedaug dar laiko, bet
laidai dar visi sveiki, pats buvau pasiskolines :) Tai gal ir cia panasiai?