Tema: Re:Patarkit - plan?etinis kompiuteris senjorui
Autorius: svyt
Data: 2017-03-21 19:05:10
Androidas gana patogi programa tam, iskeli i virsu kelis mygtukus-
 naujienas, gal dar ka, ir taip pat 1tap boost ar panasia jei
 nepasileidzia. Dar kelis tiesioginio rinkimo numerius. Mano
 tuomet dar 4 metu vaikas normaliai su ja susidraugavo, nesugebejo
 visur random baksnodamas uzlauzti, ismokoninstaliuot
 isisnstaliuot zaidimus tuo uzsiima daugiau nei zaidzia
 :)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----