Tema: Re: Ką manote apie siurblius?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-02-27 21:54:59
mano rumba 770 irgi baigia galus atidavinet po nuosirdaus ir ilgo
tarnavimo:)
galvoju I ka keist, Vorwerk Kobold VR200 internetuose giria, gal kas
susiduret? ar kazkokia alternatyva visoms rumboms? taip mazdaug iki kokiu
600 - 700 eu.

"Rimas"  wrote in message news:o8lrbj$mrq$1@trimpas.omnitel.net...

On 2/22/17 23:07, Bronco wrote:

>Kažkada žmona buvo sugalvojusi, jog ir mums reikia šito atrakciono, tai aš
>puoliau internetan ir ilgai ir nuobodžiai nagrinėjau kas ir kaip, kaip
>veikia, kokie atsiliepimai, apžvalgos ir pan.. Tai kankinausi skaitydamas
>iki pat to momento, kol radau trumpą ir autoritetingą kažkieno nuomonę, jog
>"jie aišku kažką ten pasiurbia, bet už tokį darbą žmogų valytoją atleistų
>iš darbo po 5 minučių!" :]
>
>Va, toje vietoje ir nustojau domėtis šiuo reikalu :)

Nepamiršk, kad jie skirti ne mėšlą kuopt, o kasdieniam siurbimui. Pas mane
pirkinių sąraše yra neato connected. Kas turi iš draugų, visi laiko vienu
iš geriausių pirkinių.