Tema: Re: 18650 naudoti licio akumai
Autorius: svyt
Data: 2017-02-26 08:24:32
Ten galia tokia kad apie laptopo uzmaitinima irgi kalbos nera. 5v
 tai normaliai. Buvau panasu susirinkes bet isardziau, guli
 dezutes, batarkes prozikuose- labai hau sunkus power bankas
 gavos, naudoju kazka panasaus (tik su led ekranu)

 Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/252781828065
Toki ir kasdien tampant rankine nedaug pasunkeja. Ypac ismetus is
 jos komplekta pakroveju.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----