Tema: Re: Itartinas pardavejas
Autorius: news
Data: 2016-11-29 08:06:27
Taip didzioji dalis nepildo. Kad ir siuo atvejus jei kazkokia
 terbele gaus kaip ir gerai. Kiek moki tiek ir gauni. Apie
 kazkokias 50$ vertes net svaigti nereikia. Paypal pinigus grazins
 nesunkiai jei pirkejas panores. Ebay tokiu pirkeju nenaikins nes
 jie jiems pinigus nesa. Jei ir apgaudineja ebay pinigu nepraras
 net uzdirbs. Nebent akivaidus sukcius tada ban bet siuo atveju
 viskad ok.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/