Tema: Re: silpno keitiklio 220V - 110V
Autorius: svyt
Data: 2016-08-14 15:33:57
As tik paklausiau, manau mano klaida, mamenu vilmos magu varikliai
 buvo suderinti sitam dazniui, jei pasikeistu daznis, jie suktus
 greiciau ar leciau, ir tuo paciu keistus muzikos ritmas. O
 pusbrolis atsiveze kruta laikrodi is amerikos kuris rodo pievas,
 nes suderintas 60 hz dazniui. Del to ir stebejaus kad mano
 matavimais daznis gerokai, nu simboliskai bet mazesnis nei 50hz.
 Nebuvobtada interneto, paskui buvau pamirses, va ir paklausiau,
 ar tai imanoma? Nes itampa, tai +/- 20 proc nieko neustebintu,
 draugas kijevo rajone skundes kad centralei isleke trafo
 kondensatorius ir itampa savaite buvo...pamirsau tiksliai, ne
 340, nu lyg 280.
jam pasiule-norit skubiai, susimeskit,
 padarysim.

--