Tema: Re: [COMM] Adidas Pure Boost M sportiniai batai
Autorius: kaiser
Data: 2016-07-28 08:12:55
Tai priima per 28 dienas, bet nenaudinga. Visos siuntimo, persiuntimo ir
parsiuntimo išlaidos kai susideda.

Galiu keisti į didesnį dydį, bet baisoka kad ten su jais priburta. Prieš
keliolika metų, pamenu, buvo populiarūs Puma laisvalaikio bateliai tokie
prigludę. Kiek aš juos bebandydavau matuotis man priklausanti dydis per
mažas, o sekantis jau per didelis. Tai baisoka kad čia taip nebūtų.