Tema: Re: Troliu d?iaugsmui (RU)
Autorius: cooleris
Data: 2016-06-19 17:10:30
Nu jei sugedo mersas tai visi mersai jau nebemasinos
Man patinka samsungo pirminis softo ir davikliu komplektas
Tiesiog veikia
Serverio as is jo nedarysiu tai man svarbu kad paspaudziau turiu
O kai kiseneje pats sprendzia kur masina palikau kiek zingsniu nuejau
kiek kaloriju sudeginau
Paskui paziuri ir viska zinai
Tinka samsungas ir garantinin dar nenesiau nei vieno is 3vnt ce tie kur
kisenej buvo