Tema: Re: MXM nei?tv?r?
Autorius: tOMZY
Data: 2016-05-17 11:39:42
Jei tyčia ar netyčia važiuosit pro Torunę Lenkijoj, užsukit į "Pizzeria
Zebra" (Toruń, ul. Franciszkańska 4). Picas kepa didelėj akmeninėj krosny.
Tik picos ne itališko stiliaus - bent man atnešė storapadę, nors gal ir
kitokių būna. Italijoj nebuvęs, tai man iki šiol čia geriausia valgyta pica
buvo - skani ir soti.
Tiesa, lankiausi ten prieš kokius 7-8 metus, gal suprastėjo.

"fenix @w"  parašė naujienų news:nheku8$1th$8@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 17 May 2016 11:17:04 +0300, Signalizacija wrote:

> As paprastai capriciosa valgau tai tiek venecijoj, tiek paryziuj pas
> italus tiek milane kainavo panasiai 6 bjaurius

tai cia nuomones buvo kad LT uz 3 EUR turi but panasaus skonio, nu as tai
nerandu Vilniuj tokiu, valgyciau pora kartu per savaite turbut