Tema: Re: Rekomenduokit koki Vln restorana
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-05 20:28:43
Times prie stoties. Bet cepelinu ir vedaru nebus.

"audrys@h"  wrote in message news:ne0p78$nmf$1@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 05 Apr 2016 16:00:33 +0300, qwerty wrote:

> Jei nebutina LT virtuve tai labai neblogas variantas portugaliskas Galo
> do Porto. Man patiko tiek aplinka, tiek virtuve.

buvau ne per seniausiai tame portugaliskam: nepigu bet ir ne kosmosas,
tiesa... iki tikros pietu europos virtuves netraukia, bendrai vakaro
nesugadins.
HBH tik astriu pojuciu megejams, nes ten jeigu uzsirausi ant vestuviu
lygio gyvos muzikos - kulturinis shokas sveciams garantuotas

siaip Zuvine giria visi, brungu, bet skanu, reikia paklausinet, kas ten
lietuvisku patiekalu buna