Tema: Re: Dovanoju sovietines sulciaspaudes
Autorius: giedriusf
Data: 2016-03-26 22:39:48
On Fri, 25 Mar 2016 13:56:09 +0200, skaitytojas
<arunasz@istrintizebra.lt> wrote:

>pasakok tu pasakas, o as realiai ja naudojau tarybiniais laikais.
>Uzsikemsa staigiai tas tinklelis ir po to gali pistis puse dienos tas
>mikro skylutes valydamas. Dabar gal i indaplove imestum ir stipria srove
>isplautu, o tada tokios prabangos nebuvo.

Naudojo mano tevai tokias,obuoliu sulciu privakuodavo daug, "juodas
darbas" budavo mano, nes as ten knopke junginedavau ir obuolio
ketvirti i sulciapaude dedavau.  Krc niekas ten neuzsikisdavo, o
plovimas elementarus po kranu srove paleidus. Eidavo be bedu. Nebent
kaime vanduo is kibiro, tada jo, gal adata tas skylutes badyt bbz