Tema: Re:Siuntinio is Kinijos PVM'as
Autorius: news
Data: 2016-03-16 15:06:16
Nieko neisgalvosi cia. Dar pvm mokesi nuo pasto tarpininkavimo
 paslaugu.

Pas mane idomesne situacija. Siuntinys is vengrijos ir praso jog
 pateikciau rastiskus dokumentus is pardavejo jog uz prekes jau
 sumoketas pvm. Antraip turesiu pvm antra kart moket lt valstybei.
 Praktiskai be sansu gauti tokius dokumentus... tuoj bet ka prades
 muitinti ir prasyti dokumentu, nepateiksi mokek.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/