Tema: Re: Papildomas darbas namuose. Imanoma uzsidirbt?
Autorius: svk
Data: 2016-03-12 18:36:10
Normali ta konkurencija, nes niekas nedraudžia taksistams jungtis prie
uberių, jie turi privilegijų - autobusų juostas ir įvažiavimus, kur
normaliems negalima, taip pat juos stabdo gatvėje klientai bei galų gale jie
turi visas galimybes slėpti pajamas, ką sėkmingai ir daro.

"android"  parašė naujienų news:nc0sa8$9lo$1@trimpas.omnitel.net...

si vieta ir man idomi, gaunasi nesazininga konkurencija, taksistai cia
teisus.
Faktas, kad reikia suvienodinti salygas, tik i kuria puse ta darys?

"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote