Tema: Re: Uzsiroviau ant locho
Autorius: MRT
Data: 2016-03-03 22:35:45
> jei jis butu persiuntes issiuntimo ceki, sedeciau ausis suglaudes ir laukciau, pries savaite siusta siunta jau sedi rodunios kely,
> o sitas atvejis daugiau nei itartinas, nors jebejaus profily m.wagneris isidejes chares nuotrauka, ir toliau sekmingai bando
> stumdyt sudęliakus. dar auziu minti suzinot jo gyvenama vieta per kitus userius. gal laikas ir vokieciu buduli pamokyt, bet cia
> jau krastutiniu atveju :)

tai tu jam moraliskai nelik skoloj.. kai gausi ps3 vis vien disputink..
jei ten jokio tracking ner.. kuo jis mojuos, kad tu tikrai gavai..
snuki dauzyt per daug buduliska ir lietuviska..
o cia pyst fokiskai per xaria uzvaziuosi.. zinos kaip cekio kopijos nesiust..
ne i belgija siuncia.. lietuviai ne tokie ramus ir truputi jautrus..

ps. is lokaliu bajeriu (realus).. e bl** kur mano servakas..
man laukimas $$.. kas per %^&*.. kazkokie nerimti jus..
Te, tau siuntu info.. Krc, sorry drauge paeme dezes
sukrove i balkona ir pamirso man pasakyt.. pys..