Tema: Re: K? rinktis backupams?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-28 21:13:33
Nežinau, kaip dabar, bet kai aš nusipirkau pirmą CD-RW įrenginį 2001
metais, perrašomi CD buvo š..., kurį realiai buvo galima naudoti gal 3-4
kartus, po to jie tapdavo nebenaudojami. Šiuolaikinių nebandžiau, nežinau.

"svyt"  parašė naujienų news:nav9bc$mp0$1@trimpas.omnitel.net...

Kelis turiu gal 100 kartu trintus ir apsibraiziusius, naudojau dvd
grotuvui. Galima ir i paprastus, bet man va idomu, negi yra
irasymo skaiciaus apribojimas perrasomiems dvd/cd
diskams?
Ir mintis gera, dabar mano paskutiniu fotkiu partija debesely,
maniau kad to pakanka, senai jau backupo nedariau i dvd, visiem
siulau pats ignoruoju, patarinet lengviau :D

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/