Tema: Re: Ebay
Autorius: pVytautas
Data: 2016-01-14 20:28:44
Na

Na kiek pirkau paskutiniu metu su dydziu 16, 32 gb viskas ok.
Su greiciais ne visai.

"bambukas"  wrote in message news:n77qva$ud1$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai taip !!!
aš asmeniškai tris kartus ant to grėblio lipau kad įsitikinčiau
USB flaškes lyg "teisingos" atvyko o va su SD....

"news"  parašė naujienų news:n77hpp$o01$1@trimpas.omnitel.net...

Siulau patikrinti talpa. Asmeniskai tik vieno dalyko neperku ebay
usb flashuku ir korteliu na dar bateriju nemegstu.

Asmenine patirtis pirkta 64gb sd ir flashas realiai 2gb ir 8gb.
Rasyti leidzia skaityti nebenuskaito. Taip dalis nuotrauku
kelionej nuejo i juodaja skyle...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/