Tema: Re: Garažas Baltupiuose (Vilnius)
Autorius: svk
Data: 2016-01-12 02:14:38
Jei niekas nepirks - gal ir patvarkysim, bet aš pats, jei būčiau pirkėjas,
norėčiau matyti problemą ir pats ją sutvarkyčiau taip, kaip manau
reikalinga, o ne pateplioti ten ir šen, ką po to gramdyti reikės.
O garažas ir visas garažų masyvas nuklijuotas skelbimais - būtent pagal tuos
skelbimus ir skambina. Beje, kaip suprantu, kaina yra maždaug ok, bet jei
būtų dar sienos patvarkytos, mes jau būtume pardavę.

"GunGame"  parašė naujienų news:n6o7f9$mdg$1@trimpas.omnitel.net...

Manau kad tokiame stovyje gazazas sunkiai parsiduos: tau reikia ji
isdziovinti (su isinuomotu dregmes surinkeju), issluoti, sienas nupenti
kokia nors vienoda spalva.
Padarysi kelias efektingas fotkes ir interesantu tada atsiras. Jie siulys
kazkokias kainas, galvosi ka toliau daryti.
Taip pat neblogai butu skelbima pakabnti prie pacio garazo, nes vis dar yra
zmoniu kurie visko tikisi ant sidabrines lekstutes...

"svk"  wrote in message news:n6o4qg$klf$1@trimpas.omnitel.net...

Stogas nekiauras, nes viršuje kiti garažai, bet sienos tai su tarybine
hidroizoliacija... O šlapia taip, nes buvo lentos sudėtos, kurios trukdė
išdžiūti ir kaupėsi ta drėgmė.

"markoh"  parašė naujienų news:n6o4j7$kgn$1@trimpas.omnitel.net...

a ko taip šlapia, stogas kiauras?

"svk"  parašė naujienų news:n6muae$6eb$1@trimpas.omnitel.net...