Tema: Re: Keletas Hi-Fi audio
Autorius: Evaldas
Data: 2015-11-20 14:36:10
Rusiško 25 W garsiakalbio (25 GDN-1-8) kuris dedamas į  50 W kolonėles (S-50) ritė rūkti ir popierinė gilzė anglėti pradeda jau nuo 12 W pastovios galios. Bandymas buvo daromas išėmus difuzorių su rite. Sakykim kai ji juda kažkiek geriau aušinasi, bet....esu tikras, kad nuo 50W pastovios (sinusinės) galios jis degtų atvira liepsna. Visa laimė, kad muzika nėra pastovus signalas.