Tema: Re: pirkciau vaizdo plokste
Autorius: Dovydas
Data: 2015-10-28 08:47:57
pas mane tikriausia irgi draiveriu problema.
youtube rodo (hd trukcioja siek tiek), bet cpu irgi 100%..

bet kadangi tas desktopas dabar jau tik kokiam dokumentukui paredaguot ar
siaip kai plansetes neuztenka, tai nesinori daug nei knistis, nei euriuku
kist I ji...

"Paul_"  parašė naujienų news:n0dlkd$akj$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/23/2015 04:33 PM, Dovydas wrote:
> Sveiki,
> gal pas ka voliojasi nereikalinga vaizdo plokste kokia geresne uz
> integruota radeon hd3300 (mb Asus M3A78-T)?
> atsinaujinau ubuntu i 14.04 lts, tai lagina labai interfeisas, manau, kad
> del GPU, nes ten dabar krutai viskas labai :)
>
> dar prie to pacio, gal DDR2 ramo paimciau kokius 4gb..
>
> Vilniuj reiktu.
>
> Dovydas

Bandyk i classic gnome aplinka pasikeisti, jei unity nevelka.
Taciau man pagrindine beda su HD4250 yra, kad youtube nebegroja. CPU
Load 100% ir garsas eina, o vaizdo nera. Gal cia ir driveriu bedos,
taciau man ju nepasiseke isspresti.