Tema: Re: del ebay
Autorius: markoh <1markoh @ gmail.com>
Data: 2015-09-24 09:19:12
Aciu uz info;
Dar vienas idomus dalykas: pardavejas registruotas kinijoje, o prekes
issiuntimo vieta raso UK,  perklausiau pas ji tikina, kad issius is Uk.
Ar nebus bedu su muitais gavus preke?

"news"  parašė naujienų news:mtu7eo$tat$1@trimpas.omnitel.net...

"markoh" <1markoh @ gmail.com> Wrote in message:
> man tai irgi klausimu sukele, juolab pirkinys ne is pigiuju..

Kad ne is pigiuju todel ir pasiule. Nes ebejus paims 10% veliau
paypal 5%. Pats pirkau kaitus susitares kad ne per ebay. Kaina
virs 1k? tai su pardaveju pasidalijom 30/70% mano naudai, nes as
labiau rizikuoju.
jei su tavim pardavejas nesidalina tai nematau prasmes pirkti
outside ebay.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/