Tema: Re: Peaceful Warrior [2006]
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-07-23 23:59:23
Toli gražu ne kiekvienas filmas, kuriame dalyvauja konkretus realiai gyvenęs
žmogus, yra "biografinis".
 Pav., "Valkyrie" yra absoliučiai ne biografinis, nors tai, kad žinai, jog
Hitlerį jis vistiek nesusprogdins, nors ir kiek besistengtų, o pats bus
sušaudytas, atima iš filmo intrigą.
jei iš anksto žiūrovas žino, kad Titanikas paskęs, filmą gelbsti tik Di
Caprio, kaip "Valkyrie" gelbsti kita žinoma pavardė.