Tema: Re: Happy Tv series
Autorius: trans
Data: 2018-03-22 11:18:41
bet ir pasisek šitaip pirmam rekomenduoti metų senumo serialą.
Na bet pirmas yra pirmas, nieko nesakau. Nors ne, pasakyt reikia -
pirmas rekomendavo Lavonas 01.25 vėlų vakarą, o Bronco tik replyino 6ą
ryto ryto po naktinės peržiūros, kaip matom iš posto, nelabai sužavėtas,
juk būna kai labai nori miego puse bajerių nepagauni. Kur aš lenkiu? O
gi kodėl Bronco sumanė pasisavinti nepelnytą "pirmos rekomendacijos"
šlovę? Mėgstu detektyvus :)