Tema: Re: Batonai buvai teisus:(...
Autorius: Exx
Data: 2018-01-05 09:46:54
On 2018.01.04 17:23, bat0nas wrote:
> O mano patirtis tokia:
>
> 1) 4-6 įdomu/dvasinga, nes tai buvo wow.. mes su jais užaugom
> 2) 1-3 ok, nes pagaliau po ilgos pertraukos, plius susiejimas su 4-6
> dalimis
> 3) rogue one žiauriai gerai, nes įsitarpė tarp 3 ir 4 ir faina liūdna
> pabaiga
> 4) 7 - meh
> 5) 8 - irgi meh.. kaip suprantu iš komentarų

na man 7 dalis man neblogai visai, gal del to, kad irgi po ilgos
pertraukos, be to tas snoukas labai patiko, toks baisus, didelis
galingas vizualizacijoj buvo. O gyvas pasirode nei sioks nei toks ir dar
nukale jau taip vaikiskai, kaip kazkokiam komiksu filme :) O apie klisiu
masta sieme filme net nesneku, baisu kiek ju ten, kai kurios ypatingai,
visiskos nesamones. Bet vistik baisiausia kas siame filme buvo, tai
turinys, shudas visiskas, siuo atveju rogue 1 (selmis) visa galva
aukstesnis ir prasmingesnis ir SW dvasios jame daug.