Tema: Re: Homeland S06
Autorius: trans
Data: 2017-03-22 10:25:12
tokiuose serialuose reik ismokt megautis procesu :) o ne laukt staigiu
atomazgu, nes po to scenaristams teks kurt kazka naujo, o tam deja
fantazijos truksta. TWD pasizymi scenarijaus silpnumu, bet yra atrade
savo formule kaip islaikyti intriga tempiant iki begalybes. As jau
seniai nesiparinu, netgi sakyciau kazkiek sezonu atgal buvo zymiai
nuobodziau, kai nebuvo aiskiu tikslu ir vyko kazkokios klajones,
paskutiniai sezonai su Aleksandrija zymiai geriau ziurisi. Vieno ko
nenoreciau, kad imtu pyst pyst ir per viena serija visus priesus
isskerstu, tai turi buti procesas, ilga kova, daigojant priesu atskiras
grupeles, vedant juos i desperacija, gaunant atkirti, bet lemiamoj kovoj
ismustu saldi atpildo valanda :) Nesinoretu analogiju kaip kazkuriam
sezone istisai drebedavo del keliu pasirodziusiu zombiu, bet viena diena
"pratruko" atsistojo i 1000 zombiu minia ir visus ispjove vos ne plikom
rankom :D