Tema: Re: lansbergis bajoras
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-18 22:15:11
mane skema uzparino
net atrasiau...man atrodo zinau ka jis turi omeny, kad viskas chaosas,
jis toks tipo parodo, kad kazkokia krize ten duotuoju momentu pasauly
....zodziu...kad technologijos pakeicia zmogu...., juokinga tai
nebuvo, savo nuomone pareiskiau ir tiek. taip automatiskai nes uzparino,
kaip butu tarsi jis virsesnis.
kai jus tokie asai :))) tai jum turbut juokinga...

skemos pabreziu technini lygy pasiekti yra mano svajone, nes
prie kompo, baltas darbas. o is estetines puses skemos lygis
zemas...

"LabaiNespauda"  wrote in message news:o8a7rd$ipq$1@trimpas.omnitel.net...

Tau iki skemos oi kaip toli....