Tema: Re: Zero Days + Snowden (2016)
Autorius: locked
Data: 2016-11-27 23:20:16
snowden man pasirode kvailas, kazkokios pavadinkime "bobos", atsiprasant
myza i bata ir daro tragedija, kad matai kazkas, kas dirba savo darba ir dar
megina priziureti ju paciu siknas kad neprisviltu, dar nervinasi kad juos
"stebi". cia kaip bijoti eiti pas daktara parodyti savo b*rka atsiprasant,
kuris ju tiek tukstanciu mates kad taves net neprisimins ir juo labiau
internetan nepatalpins