Tema: Re: q; batman vs superman
Autorius: marukas
Data: 2016-03-30 09:23:13
Tęskit, vyrai, tęskit. Mano penkiametis net dreba kaip šito filmo laukia,
reiks kartu žiūrėt ir garantuotai šito visko klausinės, tai dabar jau keletą
atsakymų žinosiu... :)

"Donatelas"  wrote in message news:nde183$7s8$1@trimpas.omnitel.net...

Na ne visai taip. Abu tūrėjo savų priežaščių ir aplinkybių, tik Supermeno
buvo aiškiau išreikšta scenerijumi, o  batmanas matyt for Fun norėjo
pasimušti :)))

"Kesha"  wrote in message news:ndduhd$51c$1@trimpas.omnitel.net...

> Na kodėl susipyko iš Supermeno pusės kaip ir aišku. Bet kodėl Batmanas
> norėjo kautis su juo, tai čia jau nlb. sugebėta perteikti
>

> "G"  wrote in message news:nddhkc$pdn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai ir nemažai die hard komiksų nerdų nelabai suprato, kodėl jie ten
> susipyko... :)
>
> http://www.popmatters.com/feature/192863-why-they-fight-a-brief-history-of-batman-battling-superman/
>
> http://www.cinemablend.com/new/Why-Batman-Superman-Start-Fighting-Batman-v-Superman-70510.html

kažkada mačiau kažkurį bėtmėno multiką, tai ten irgi buvo atlėkęs
supermėnas pyzdziulei išrašyti bėtmėnui (beje jau tokiam pasenusiam),
tai ten maždaug taip buvo: supermeną atsiuntė vyriausybė, kad prikultų
bėtmėną, o tai tas kažkaip labiau privatus, o ne valstybinis buvo, t.y.
neklausė :)
tai čia ko gero kažkas panašaus, nors dar nežiūrėjau, nes į kino teatrą
eiti tikrai nesinori :)