Tema: Re: Pasivaikščiojimas (The Walk)
Autorius: amenox
Data: 2016-03-02 00:06:36
Na kadangi sirgau tai tik neseniai turėjau progos ramiai peržiūrėti. Kad
ištemptas nesutikčiau, dabar kai pagalvoju kad jei viską išmest ir palikt
tik tą įdomiausią dalį daug kas dingtų. Pasak istorijos visas "įdomumas"
truko apie 40 min, taip kad gana tiksliai atkurta, ir parodyta netgi
trumpiau negu iš tikro, daugiau ištempiant viską kas vyko iki to. Anyway
žiūredamas prasukt nenorėjau, nebuvo progos. :)