Tema: Re: Keanu Reeves
Autorius: MumZer
Data: 2016-02-16 05:52:58
jūs man paaiškinkit geriau pagal kokių narkomanų balus šitas:

http://akas.imdb.com/title/tt0446029/
turi 7,5.. :)

Kokia čia kategorija?

Pradėjau (prieš kelis metus) žiūrėti pagal imdb balą, tempiau iki
paskutinio beveik, vis tikėdamasis kad "tuoj prasidės".

Mano asmenine nuomone - didesnio šūdo dar reiktų paieškot :) Net iki
šiol atsimenu..