Tema: Re: SPOILER ALERT! True Detective S02
Autorius: trans
Data: 2015-09-30 16:18:19
Parina ne pats homoseksualumo faktas, bet naujas stampas, tiesiog siu
dienu butinas atributas idet kazkas su vienalyciais santykiais, nors
dazniausiai tai visiskai dirbtina ir ne i tema. Jau tapo kone anekdotu,
nes per paskutinius metus absoliuciai visi matyti serialai neisvengia
sio stampo. Pvz ka tik su zmona paziurejom 2 sezonus "The 100" toks
paaugliu post apokaliptinis. Ir ka gi, 2o sezono pabaigoj po visu
dideliu meiliu seiliu, vieno berno dalybu, gyvybiu aukojimo,
sproginejant bombom aplink, vedant saviskius i musi, pagrindine heroje
Clark pradeda laizytis su kita mergiote. Nu man kaip vyrui grazu
paziuret, bet taip konkreciai ne i tema...