Tema: Re: Kodėl The Wire?
Autorius: Lavonas
Data: 2015-09-08 16:18:03
The Wire yra tokis bishki senesnio sukirpimo nei Breaking Bad. Ash tai ju
net nelygintceu, nes nu jie visishkai skirtingi serialai. The Wire`is man
patiko aktoriu vaidyba, storyline`u, daugybes veikeju labai geru idomiu
atskleidimu, politinem visokiom peripertijom, neblogu humoru, kaip pvz:

https://www.youtube.com/watch?v=r9fTPNPuzS0

arba shitas politikas :))))
https://www.youtube.com/watch?v=l1dnqKGuezo

Krc nznau, labai labai labai geras serialas :D Jeutciu teks man dar karta ji
parsisiusti ir paziureti.

"DingDong"  wrote in message news:msmje7$3uv$1@trimpas.omnitel.net...

Geras klausimas, daug komentaru buvo, kad jis geresnis nei breaking bad,
pameginau paziuret wire'a, paziurejau 4-5 serijas, visiskai neuzkabino, tai
taip ir nesupratau kuo ten dauguma uzkabino